N

Gratis levering og afhentning

N

Prøv GRATIS i 100 nætter

N

10 års garanti

N

5465+ tilfredse kunder

Una garantien

DIN 10-ÅRS GARANTI. VI ER HER FOR DIG.

Om garantien

Vi tilbyder en 10-års forholdsmæssigt beregnet garanti på alle produktionsfejl og/eller materielle fejl for madrasser og 5 års garanti på alt håndværk eller materielle fejl i puder. Produktgarantien dækker kun den kunde, der oprindeligt bestilte produktet fra Una Madras webstedet, og den gælder ikke for eventuelle senere ejere, som måtte have købt produktet af den oprindelige kunde. Denne produktgaranti giver kunden ret til gratis reparation eller udskiftning (efter virksomhedens valg, alt efter fejlen) inden for den gældende garantiperiode.

Denne produktgaranti giver kunden ret til gratis reparation eller udskiftning (efter virksomhedens valg, alt efter fejlen) inden for den gældende garantiperiode. Hvis vi fastslår at fejlen eller defekten er dækket af denne produktgaranti, vil vi betale for returforsendelse og udskiftning af produktet.

Bemærk venligst at alle produktionsfejl eller materielle defekter skal indberettes til os inden for seks uger fra det tidspunkt, problemet først opstod, og før udløbet af den gældende garantiperiode. Alle krav efter garantiperiodens udløb vil blive set bort fra.

For at kræve produktgarantien skal kunden give os følgende oplysninger:

  • Bevis for købet/ordrenummer;
  • En detaljeret beskrivelse af fejlen/defekten;
  • Hvad forårsagede fejlen/defekten;
  • Dato du først lagde mærke til fejlen/defekten

Under visse omstændigheder kan vi kræve, at du sender os tydelige billeder af defekten/ problemet, så vi kan hjælpe dig med dit krav, inden vi bekræfter returnering af produktet. Når vi beslutter at udskifte produktet, betyder det ikke, at vi repræsenterer eller garanterer, at produktet vil blive erstattet med et identisk produkt. Vi vil gøre vores bedste for at erstatte det defekte produkt med et, der er så tilsvarende som muligt, fra vores produktsortiment på pågældende tidspunkt. Vær opmærksom på, at alle reparerede og udskiftede produkter dækket af samme garanti som det produkt, der repareres/udskiftes. Hvis vi ikke kan reparere eller udskifte et produkt, der er under garanti, vil vi tilbyde dig en forholdsmæssigt beregnet refusion i overensstemmelse med denne Aftale.

Hvad er dækket af produktgarantien?

Produktgarantien dækker kun produktionsfejl og materielle defekter, der ikke kan betragtes som normal slitage fra brug. For at få mere at vide om, hvad garantien dækker, bedes du se de nærmere oplysninger på det garantikort, der fulgte med produktet.

 

Hvad er ikke dækket af produktgarantien?

Alle utilsigtede eller forsætlige skader på produktet, der er et resultat af eventuelle handlinger eller undladelser fra Kundens side, er ikke dækket under produktgarantien. Eventuelle skader, der skyldes manglende overholdelse af sikkerhedsanvisningerne for produktet på garantikortet. Normal slitage ved almindelig brug af produktet over tid.

Una madrassen er dækket af en 10-års begrænset garanti. Du kan finde flere oplysninger ved at gennemlæse vores garantiside. Kort sagt vil vi enten reparere eventuelle problemer, der forårsager en fordybning i madrassen på over to og en halv (2,5) centimeter, eller også vil vi, afhængigt af defektens omfang, erstatte madrassen ved at give dig en anden. Vi dækker også eventuelle fysiske fejl i madrassen, der gør, at det økologiske skumlag revner eller sprækker til trods for korrekt håndtering og normal brug. Vores garanti dækker desuden det økologiske madrasbetræk og eventuelle fabrikationsfejl i lynlåsen.

Hvis nogen af ​​disse problemer opstår, skal du kontakte os med et garantikrav. Vores vigtigste prioritet er at løse dit problem så hurtigt og med så lidt besvær som muligt.